неділя, 27 грудня 2015 р.

Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови

     Англійська мова набуває дедалі більшого поширення в світі і небезпідставно претендує на звання «мови міжнародного спілкування». Результативність навчально-виховної роботи вчителя іноземної мови зна­чною мірою залежить від знання і врахування ним вікових психологіч­них особливостей своїх учнів. Учителю необ­хідно зрозуміти психологічну сут­ність і витоки цього стану, всіляко підтримувати й активізувати в ін­тересах успішного вивчення англійської мови. І річ не в тім, щоб з цієї шкільної дисципліни у дитини були лише відмінні оцінки (хоча й це дуже важливо), а найперше в тім, щоб у своєму подальшому житті вона вільно володіла цією мовою, як своєю рідною.
                  Як і для будь-якої іншої справи, для вивчення англійської мови, дитині потрібна позитивна мотивація — тобто бажання займатися, потреба у цьому, інтерес. Без неї усі зусилля батьків чи вчителів будуть приречені на невдачу: дитина або не вчитиметься, або вчитиметься лише для того, щоб її не карали (негативна, деструктивна мотивація), і в останньому випадку знання будуть поверхневі й швидко забуватимуться.
                     Перш за все учителю необхідно знати вимоги до уроку англійської мови на сучасному етапі.
Урок повинен:
    -будуватися відповідно обраної учителем системи навчання;
    -плануватися з урахуванням комунікативної спрямованості, яка повинна проходити наскрізь в ході реалізації практичної мети навчання іноземної мови;
    - мати сприятливий психологічний клімат для вивчення мови;
    - викликати в учнів мотивацію вивчення англійської мови за рахунок залучення кожного до активної мовленнєвої та розумової діяльності, торкаючись при цьому й емоційної сфери дитини;
   -готувати учнів до самостійної роботи у позаурочний час;
   - мати в наявності необхідні засоби, які дозволяють створювати навчальні ситуації та використовувати їх для навчання усного мовлення, читання та письма;
  - включати різноманітні навчальні ігри, щоб знімати втому та напругу;
  - проводитися у нормальному (а не в уповільненому) темпі. їх для навчання усного мовлення, читання та письма;
                 Яким чином позитивно змотивувати дитину?

Немає коментарів:

Дописати коментар