Як і для будь-якої іншої справи, для вивчення англійської мови, дитині потрібна позитивна мотивація — тобто бажання займатися, потреба у цьому, інтерес. Без неї усі зусилля батьків чи вчителів будуть приречені на невдачу: дитина або не вчитиметься, або вчитиметься лише для того, щоб її не карали (негативна, деструктивна мотивація), і в останньому випадку знання будуть поверхневі й швидко забуватимуться.
Перш за все учителю необхідно знати вимоги до уроку англійської мови на сучасному етапі.
Урок повинен:
-будуватися відповідно обраної учителем системи навчання;
-плануватися з урахуванням комунікативної спрямованості, яка повинна проходити наскрізь в ході реалізації практичної мети навчання іноземної мови;
- мати сприятливий психологічний клімат для вивчення мови;
- викликати в учнів мотивацію вивчення англійської мови за рахунок залучення кожного до активної мовленнєвої та розумової діяльності, торкаючись при цьому й емоційної сфери дитини;
-готувати учнів до самостійної роботи у позаурочний час;
- мати в наявності необхідні засоби, які дозволяють створювати навчальні ситуації та використовувати їх для навчання усного мовлення, читання та письма;
- включати різноманітні навчальні ігри, щоб знімати втому та напругу;
- проводитися у нормальному (а не в уповільненому) темпі. їх для навчання усного мовлення, читання та письма;
Яким чином позитивно змотивувати дитину?
Немає коментарів:
Дописати коментар