Мюзикл як новітня форма театралізованого дійства
Сучасна школа має великий досвід проведення освітньо-виховної роботи з іноземної мови, яка становить частину єдиного навчально-виховного процесу. Позакласну роботу з іноземної мови можна визначити як систему неоднорідних за змістом, призначенням та методикою проведення освітньо-виховних заходів, що виходять за межі обов'язкових навчальних програм. Позакласна робота з іноземної мови має велике загальноосвітнє, виховне та розвивальне значення. Вона не лише поглиблює знання іноземної мови, але й сприяє розширенню культурологічного кругозору школярів, розвитку їх творчої активності, естетичного смаку і, як наслідок, підвищує мотивацію до вивчення мови та культури іншої країни
Серед різноманітних форм та методів організації позакласної роботи з іноземної мови особливої уваги заслуговують театралізовані дійства, які всебічно та ефективно розкривають творчі можливості учнів.
Принципи роботи над мюзиклом - вихідні положення, які визначають вимоги до змісту, методів та організаційних форм. Вони відповідають цілям та поставленим завданням й ілюструють суть педагогічної діяльності вчителя - організатора постановки мюзикла.
У процесі постановки мюзиклів можна здійснити різні організаційні форми роботи: індивідуальну, парну, групову, колективну. Театр може активізувати велику кількість учнів. З його допомогою можна вирішувати одне завдання (удосконалювати лексичні, граматичні, фонетичні навички) або цілий комплекс завдань (формувати мовні навички, розвивати спостережливість, увагу, творчі здібності).
Підготовка мюзиклу- творча робота, яка сприяє виробленню навичок мовного спілкування дітей та розкриття їх індивідуальних творчих здібностей.
Такий вид роботи активізує розумову і мовленнєву діяльність учнів, розвиває їх інтерес до літератури, служить кращому засвоєнню культури країни досліджуваної мови, а також поглиблює знання мови, оскільки при цьому відбувається процес запам'ятовування лексики. Поряд з формуванням активного словника школярів формується так званий пасивно-потенційний словник. І важливо, що учні отримують задоволення від такого виду роботи.
Постановка мюзиклу передбачає декілька етапів його реалізації, а саме:
написання сценарію та підбір музичних композицій
кастинг-підбір акторів
створення дизайну костюмів та ескізу декорацій
виготовлення декорацій та пошив костюмів
репетиції
прем’єра
Кожний етап роботи вимагає кропіткої і довготривалої роботи, повної самовіддачі всіх учасників мюзиклу та його творчих груп. І у результаті –велике свято театру, музики і хореографії. Ці постановки народжуються ціною напруженої роботи декораторів, костюмерів, хореографів-постановників і, певна річ, акторів.
Важливо згадати, що в роботі над шкільним мюзиклом немає нічого другорядного. Необхідно звернути увагу і на вибір п'єси, і на створення декорацій, костюмів, відеосупроводу, на підбір музики і постановку танців. Таким чином, ми не тільки даємо можливість дітям спробувати свої сили в різних видах діяльності, познайомитися з деякими професіями (оформлювач, костюмер, хореограф і т.д.), а й розвиваємо їх естетичний смак.
Театр англійською мовою - це більше, ніж гурток за інтересами ... Це співтворчість, співпереживання, взаємодопомога ... Всі учасники колективу (навіть ті, хто зайнятий у невеликому епізоді) повинні володіти повною інформацією про виставу. Для цього необхідно розібратися в сценарії. А це означає, що з одного боку потрібно знати лексику та граматичні конструкції, з іншого - відчувати загальний емоційний фон вистави.
Займаючись постановкою мюзиклів англійською мовою не перший рік, ми зрозуміли, що в цьому процесі не можна віддати провідну роль ні мові, ні театральному діству. Вони обоє є і метою, й інструментом для її досягнення! Дивно, чи не так? У ролі інструменту вивчення та практичного використання мови виступає театральна дія. І навпаки, мова відіграє роль інструменту для розкриття суті того ,що відбувається, не сцені.
Гімназисти поступово підвищують швидкість мови, збагачують свій словниковий запас ... Можна продовжувати список предметних переваг, але про це вже багато написано і в літературі, і в Інтернеті! Вважаємо, що вони стають можливими завдяки комфортному психологічному клімату в колективі. Наші актори вчаться з повагою ставитися один до одного і праці оточуючих, слухати і чути тих, хто поруч, відчувати себе частиною цілого, не втрачаючи при цьому своєї індивідуальності.
У Старокостянтинівській гімназії ось уже кілька років поспіль успішно проходять постановки мюзиклів силами учнів старших класів. Теми для постановок пропонують самі учні. І якщо перші мюзикли (‘GREESE’ та ‘ MAMMA MIA’ ) є спробами відтворити успішні всесвітньо відомі музичні фільми на шкільній сцені, то мюзикл ‘The DOG in the MANGER’ є абсолютно унікальним продуктом поєднання п’єси геніального Лопе де Вега та сучасної англомовної музики в інтерпретації старшокласників. Тема нерівного кохання середньовіччя вдало переплелася з мотивами і настроями співаків сучасності.
Extra-curricular Activities: The Benefits of Drama and Musical Theatre
Self-control in
children predicts future success and imaginary play
helps children develop their self-control. By extension, isn’t drama
and musical theatre is a form of imaginary play? So can it be extrapolated that
drama and musical theatre helps children develop self-control?
Aristotle loves an audience. He craves it and in spite the usual
butterflies in the tummy, he enjoys performing in front of others. He has been
known to use extended family occasions as his opportunity to perform in front
of others. His class teacher, too, has noticed his enjoyment of the arts so she
recommended I enroll him for musical theatre. I have never really considered
the benefits of musical theatre before – it was just something Aristotle
enjoyed. As it turns out, musical theatre actually kills three birds with one
stone…
Musical theatre encompasses three parts:
§
singing
§
dance
§
drama
Benefits of Singing
Singing is the practice of an instrument – the instrument being the voice –
and learning a
musical instrument has numerous benefits. Music, itself, has numerous
benefits:
§
develops coordination, concentration and
memory
§ trains the brain in language
and reasoning
§
increases math and spatial scores
§
enhances creativity
§ improves communication and
social interaction skills
Benefits of
Dance
keeps body and brain active (it also boosts memory)
§
improves strength andflexibility
§ insight into other cultures
through dance styles
§
increases self esteem and confidence
§ a creative outlet for
expression of self in a safe environment
Cognitive Benefits of Dance:
Of interest, but not so relevant to the benefits of dance for children, a
study published in the New England Journal of
Medicine found
that dancing was the only physical activity shown to protect against dementia.
Benefits of Drama Classes
§ Perspective
taking – taking
the role of another character allows them literally walk in someone else’s
shoes.
§ Cooperation and collaboration
– the need to work together with others.
§ Self-confidence – the
performing in front of others.
§
Imagination and creative thinking
§
Concentration
§ Communication skills – through
verbal and non-verbal expression of ideas; develops voice projection,
articulation of words, language fluency, and persuasive speech
§
Critical thinking and Problem solving
§
Self-discipline
§
Trust
§
Memory – memorising lines
Drama and Academic Performance
§ Students involved in drama
performance coursework or experience outscored non-arts students on the 2005
SAT by an average of 65 points in the verbal component and 34 points in the
math component
§ Drama activities improved
reading comprehension, and both verbal and non-verbal communication skills
§ Drama improves skills and
academic performance in children and youth with learning disabilities
Drama
Drama
is wonderful tool to enhance the children’s self- confidence by performing in
front of an audience. Students are encouraged to ‘break out of their shell’ by
pretending to be someone else through their voice and movements. Drama and
story telling are great ways to increase a child’s vocabulary as well as
enhancing mental organization.
Benefits of Drama
Creating
a safe space- It is important for all students to feel safe in a creative and
non judgmental environment.
Building self confidence- The shyest students take just a few weeks to build up their self esteem and are willing to participate in drama lessons.
Building self confidence- The shyest students take just a few weeks to build up their self esteem and are willing to participate in drama lessons.
Development
of language and communication skills- by learning scripts, improvisation role
plays and encouragement to express themselves both verbally and through facial
expression as well as body language, each child is becoming more effective
communicators.
Co-operation- In order to put
together small role plays and scenarios, students must learn the importance of co-operation
and team work. It also nurtures friendships.
Drama can
also develop emotional intelligence, concentration and also an understanding of
others emotions
and the world around them.
Сучасні технології організації
позакласної роботи з англійської мови
Позакласна робота з
іноземної мови є вагомою складовою всього навчально-виховного процесу
початкової школи. Вона розкриває низку додаткових можливостей як для вчителів,
так і для учнів. Грамотно організована і проведена позакласна робота не лише
поглиблює і розширює знання з іноземної мови, але й сприяє зацікавленню учнів у
її вивченні, підвищенні мотивації до знайомства з її культурою. Вона
систематизує та вдосконалює набуті знання і навички, розвиває комунікативну
компетенцію, допомагає розкрити вміння і таланти учнів. Значного прогресу можна
досягти з упровадженням відповідних технологій, що зможуть зробити
навчально-виховний процес більш гнучким, індивідуалізованим. Такі перспективи
викликають необхідність дослідження доступних на сьогоднішній день визнаних
педагогами технологій, а також визначення можливостей розвитку і виховання
школярів у рамках їхнього функціонування.
Сучасна науково-методична
література пропонує багато різних технологій навчання англійської мови, серед
яких кожна являє собою сукупність прийомів викладача та учнів, що забезпечує
досягнення цілей навчання та оволодіння мовою. Підґрунтям для виникнення всіх
сучасних технологій стали традиційні педагогічні технології, в основу яких
лягли принципи Я. Коменського та праці вже визнаних світом педагогів, дидактів
і лінгвістів (Р.Бернс, Л. Виготський, Дж.Дьюї, В.Кілпатрік, С.Лівінгстоун,
Ж.Піаже, К.Славін та ін.). Зараз до уваги педагогів представлено такі їх
різновиди: проектна технологія (Дж.Дьюї, В.Кілпатрик), інформаційні технології
(Є.Єршов), технологія навчання як дослідження (М.Кларін, Б.Бухвалов),
комунікативного навчання іншомовної культури (Є.Пассов), особистісно-орієнтованого
розвиваючого навчання (І.Якиманська), міжкультурної комунікації (В.Біблер,
Ю.Ємельянов) та ін.. Вміле та доцільне впровадження цих технологій у
освітньо-пізнавальний процес неабияк позначається на його якості та
ефективності.
В переважній
більшості праць сучасних педагогів-методистів увага акцентується на
застосуванні цих технологій на базі середньої та старшої шкіл та в умовах
уроку. Однак питання щодо використання сучасних технологій навчання іноземної
мови для організації позаурочної роботи в початковій школі – не досить
висвітлено у відповідній науковій літературі. Поштовх для пошуків актуальних
педагогічних технологій, творчих ідей та здобутків дає безпосередній досвід
передових сучасних вчителів-методистів (І.Гуменюк, С.Панкєєва, І.Карпова,
Т.Ковальова).
Метою статті є
визначення та аналіз найбільш ефективних та актуальних сучасних технологій, які
доцільно використовувати для організації та проведення позакласної роботи з
англійської мови в початковій школі.
Сьогодні одним із
провідних завдань сучасного вчителя іноземної мови є формування в учнів
основних компетентностей: соціальної, полікультурної, інформаційної,
комунікативної; саморозвитку, продуктивної творчої діяльності. Це робить
навчання іноземної мови не лише важливим засобом духовного збагачення кожної
дитини, але і формує їх життєву компетентність. Однак, обмежена кількість
годин, зумовлена чітко визначеними рамками, робить це фактично неможливим. Тому
в умовах школи особливого значення набуває здійснення позакласної роботи з
англійської мови . Саме позаурочна діяльність учителя-фахівця разом зі
своїми учнями дає можливість підтримати їх зацікавленість процесом навчання,
допомогти сформувати лінгвістичні інтереси, спрямовані на розширення й
поглиблення знань, комунікативних умінь і навичок, забезпечити етичне виховання
молодших школярів . Поряд з пізнавальними завданнями в системі позаурочної
роботи розв’язуються й виховні, зокрема, виховання культури спілкування. Позакласна
робота також розвиває такі риси особистості як колективізм, відповідальність за
доручену справу, акуратність та наполегливість. А тому, правильно організована
позакласна робота є одним із засобів ефективного навчання та виховання школярів .
Позаурочна робота є
так само важливою для реалізації комунікативних цілей оволодіння англійською
мовою, як і урок. Більше того, вона має і ряд своїх переваг перед уроком, як,
наприклад, те, що під час позакласних занять учні стають більш розкутими у
виконанні завдань, ніж на уроці, можуть ініціювати різноманітні творчі види
робіт. Діти поводяться невимушено, емоційно, вдаються до своїх прийомів
висловлювання думки. Ще однією перевагою, безперечно, є можливість набагато
ширшого впровадження різних форм роботи і застосування повного спектру
педагогічних технологій, які часом неможливо випробувати навіть на уроці .
Сучасні вчителі
повинні намагатись використовувати такі методи та технології у своїй практиці,
які б забезпечили інтерес учнів до вивчення мови, саме навчання їй було
ненав’язливим, а головне – щоб у навчанні була результативність, зумовлена
ефективністю цих технологій та компетентністю педагога у роботі з ними. Нижче
пропонуємо педагогічні технології, які є актуальними на сьогоднішній день і
визнаються сучасними педагогами-методистами як дійсно ефективні для
різнобічного формування особистості учня початкової школи в умовах позаурочної
роботи з англійської мови. У них закладено значний потенціал для реалізації
гуманістичних правил педагогічної діяльності вчителя іноземної мови в
початковій школі, викладених ще в працях таких провідних педагогів як
Ш.Амонашвілі, В.Сухомлинський, М.Монтесорі, Р.Штайнер, С.Френе та ін.
Так, широкого
розголосу сьогодні набула проектна технологія, що стала доцільною як для класної
роботи, так і для позакласної. Перед сучасними вчителями дедалі частіше постає
питання: як зробити навчання цікавим, захопливим, новим для дітей. Цього можна
досягти лише в тому випадку, якщо вчитель сам знайде потрібний підхід до
здобуття знань з англійської мови. Проектна форма діяльності дозволяє учням
продемонструвати досягнуті ними успіхи. Вона не є принципово новою, але досі в
процесі раннього навчання широко не використовувалась. Особливість і цінність
цієї технології полягає у можливості кожного учня брати участь у виконанні
певного проекту як самостійно, так і колективно, демонструючи власні успіхи,
здібності, фантазію, креативність і активність.
Дедалі більше
вчителів українських шкіл цікавиться і використовує проектну технологію.
Проектну діяльність було запропоновано більше століття тому американським
педагогом і філософом Джоном Дьюї. У вітчизняній педагогіці вивченню цього виду
діяльності присвятив себе А.Макаренко. У результаті своєї новаторської
педагогічної діяльності він дійшов висновку, що особистість суб’єкта може бути
спроектована. Ідея проектування людини спостерігається також у спадщині
В.Сухомлинського. Німецький педагог А.Флітнер характеризує проектну діяльність
як навчальний процес, в якому обов’язково беруть участь розум, серце і руки,
тобто осмислення самостійно здобутої інформації здійснюється через призму
власного ставлення до неї та через оцінку результатів у кінцевому продукті.
Результатом умілого
застосування проектної технології є вміння, які набувають учні у навчально-виховному
процесі: учні вчаться планувати свою роботу, використовувати різні джерела для
здобуття потрібної інформації, збирати матеріал, аналізувати його, працювати у
колективі, приймати у його рамках рішення та розподіляти між собою обов’язки,
взаємодіяти з іншими учасниками процесу, представляти продукт своєї роботи,
давати оцінку як своїй роботі, так і роботі інших. Метод проектів є також
однією з найцікавіших нині педагогічних технологій, які можуть використовувати
комунікативний підхід у навчальному процесі з іноземної мови. У сучасних школах
він найчастіше використовується по закінченню вивчення теми, наприклад:
“Fashion show”, “Interview your friend”, “The shopping list for party”.
Все частіше в останні
роки на слуху питання про використання інформаційних технологій у роботі з
молодшими школярами. Під інформаційними технологіями сьогодні розуміють не лише
нові технічні засоби, але і новий підхід до всього освітнього процесу, який
включає і використання зовсім нових форм, методів. Впроваджуючи нові інформаційні
технології в процес навчання англійської мови, вчитель перш за все ставить собі
за мету показати, наскільки позитивно їх використання може вплинути на
підвищення якості навчання англійської мови молодших школярів, формування та
розвиток їхньої комунікативної культури, навчання практичному оволодінню мовою .
Використання
комп’ютерів у позаурочній діяльності є дуже природним з погляду дитини і
неабияк «підігріває» її інтерес до всього процесу вивчення мови, підвищує
мотивацію та індивідуалізацію навчання, розвиває творчі здібності і є засобом
створення сприятливого емоційного тла. Серйозною заслугою саме інформаційних
технологій є забезпечення якісного переходу від досі основного виду діяльності
дитини молодшого шкільного віку – гри, ігрових вправ – до навчальних вправ,
учбових задач. З великим успіхом такий вид технологій може бути застосований
саме для підвищення ефективності позаурочної діяльності. Організація
позакласної діяльності, заснована на впровадженні інформаційних технологій,
забезпечує підвищення якості самої роботи, актуалізацію пізнавальної та творчої
діяльності школярів за допомогою комп’ютерної візуалізації навчального
матеріалу, включення ігрових ситуацій, гнучкість роботи.
І дотепер залишаються
актуальними вже визнані всіма ігрові технології. Методика викладання
англійської мови і зараз називає їх сучасними. Хоча для педагогів прийоми такої
технології вже давно не є новими, своєї привабливості та актуальності вона не
лише не втрачає, а, навпаки, розширює можливості вдосконалення процесу
оволодіння учнями іншомовною комунікативною компетенцією. У позакласній роботі
присутність такого роду ігрових елементів створює сприятливий психологічний
клімат, максимально уподібнює навчально-виховний процес реальним умовам
спілкування, допомагає учням розкрити свій інтелектуальний потенціал. Причиною
тому є той факт, що гра, як складна та захоплива діяльність, вимагає високої
сконцентрованості уваги, тренує пам'ять, розвиває мислення та мовлення, сприяє
процесу соціалізації особистості. Неабиякою перевагою цієї технології є її
здатність захопити навіть малоактивних учасників, учнів з низьким рівнем
підготовки, що призводить до значного покращення їх навчальних досягнень.
Ігровими технологіями
завжди передбачено напруження емоційних та розумових дій учасників, вміння
приймати рішення, співпраця та взаємодопомога в колективі. Вона сприяє
комунікативній спрямованості позакласної освітньої роботи, активізації
мисленнєвих дій учнів при опануванні іноземною мовою, підвищенню мотивації
учіння, індивідуалізації навчання.
Таким чином,
використовуючи сучасні технології навчання у позанавчальній роботі з іноземної
мови, вчитель зможе підняти процес навчання на якісно новий рівень, досягти
цілей навчання та оволодіння англійською мовою дітей початкової школи.
Широкий спектр
запропонованих сьогодні до уваги вчителів технологій, результативність та
ефективність яких, не зважаючи на їх відносну новизну, вже були неодноразово
доведені на практиці, дають нагоду обрати з них актуальні як для роботи на
уроці, так і для позакласної навчально-виховної діяльності. Зокрема їх
використання в оволодінні іноземною мовою у позаурочній роботі з молодшими
школярами сприятиме як удосконаленню процесу формування іншомовної
комунікативної компетенції учнів, так і розвитку їхніх інтелектуальних
здібностей, набуття особистісно значущих для кожного знань та вмінь. Можна
також наголосити на тому, що ефективність навчання за умов існування різного
роду сучасних технологій, здатних зацікавити підростаюче покоління, стимулювати
їхню пізнавальну активність, викликати бажання вчити мову, залежатиме від
бажання і здатності вчителів скористатися позитивним досвідом, отриманим
внаслідок апробації цих технологій.
Перспективи ж
подальших досліджень вбачаємо в удосконаленні вже існуючих та розробці нових
технологій, доцільних для впровадження у позаурочну роботу з англійської мови ,
на основі результатів проведених досліджень, поставлених експериментів.
Сценарії казок для постановок у шкільному театрі
"HOUSE IN THE WOOD”
A MOUSE :
What a beautiful house it is! Nock-nock! Who lives in the house? Nobody? Now I
live in it !
A CAT :
What a beautiful house it is! Nock –nock! Who lives in the house?
A MOUSE: I
am a Mouse and I live in the house. And who are you?
A CAT: I am
a Cat. I am white and black. I can run and jump.I can climb and swim. May I
live in your house ?
A MOUSE:
You are very nice. Come in! Let us live together!
A HARE:
What a beautiful house it is! Nock-nock! Who lives in the house?
ANIMALS: We
do! I am a Mouse and I live in the house! I am a Cat and I live in the house!
And who are you?
A HARE: I
am a Hare. I am little, I am grey. I like to play very much! I have got a
family. I have got a mother. Her name is Kwicky. I have got a father . His name
is Kwick. I haven’t got a sister, I haven’t got a brother. May I live in your
house?
ANIMALS:
You are very nice! Come in! Let us live together!
A BIRD:
What a beautiful house it is! Nock-nock! Who lives in the house?
ANIMALS: We
do! I am a Mouse and I live in the house! I am a Cat and I live in the house! I
am a Hare and I live in the house! And who are you?
A BIRD : I
am a Bird. I am little. I like to fly and sing! Listen, please!
SPRING IS GREEN
SUMMER IS BRIGHT
AUTUMN IS YELLOW
WINTER IS WHITE.
SUMMER IS BRIGHT
AUTUMN IS YELLOW
WINTER IS WHITE.
May I live
in your house?
ANIMALS:
You are very nice! Come in! Let us live together!
A DOG :
What a beautiful house it is! Nock-nock! Who lives in the house?
ANIMALS :
We do ! I am a ... ( all the animals repeat their names) And who are you?
A DOG : I
am a DOG. I am little. My name is Toby!
A SONG
“HELLO”
(Join In
Starter Ex. 3 p. 3)
I will
protect you! May I live in your house?
ANIMALS:
You are very nice! Come in! Let us live together!
A FOX :
What a beautiful house is it! Nock-nock! Who lives in the house?
ANIMALS: We
do! I am a Mouse and I live in the house! ... And who are you?
A FOX: I am
a Fox! I am red. I am beautiful. I am very beautiful! I don’t eat hares, I
don’t eat birds, I like cakes and candies! I like exercises too! Look!
Head and
shoulders, knees and toes
Knees and toes,
Head and shoulders, knees and toes
Knees and toes.
And eyes, and ears, and mouth, and nose
Head and shoulders, knees and toes
Knees and toes.
Knees and toes,
Head and shoulders, knees and toes
Knees and toes.
And eyes, and ears, and mouth, and nose
Head and shoulders, knees and toes
Knees and toes.
May I live
in your house?
ANIMALS:
You are very nice! Come in! Let us live together!
A GIRL :
What a beautiful house it is! Nock-nock! Who lives in the house?
ANIMALS: We
do! I am ... And who are you?
A GIRL: I
am a Girl. I am 6. My name is ... I go to school. Look! I sleep, I wake up, I
wach my face, I wash my eyes, I wash my ears, I wash my nose, I wash my cheeks,
I clean my teeth, I brush my hear, I eat my breakfast, I take my school-bag and
I go to school. I am ready for my lessons. May I live in your house?
ANIMALS:
You are very nice! Come in! Let us live together!
A SQUIRREL:
What a beautiful house it is! Nock-nock! Who lives in the house?
ANIMALS: We
do! I am a ... And who are you?
A SQUIRREL:
I am a Squirrel. I am little. I like to play, to run and climb.
I like to
jump
I like to run
I like to play
It’s fun!
I like to run
I like to play
It’s fun!
May I live
in your house?
ANIMALS:
You are very nice! Come in! Let us live together!
THREE PIGS:
What a beautiful house it is! Nock-nock! Who lives in the house?
ANIMALS: We
do! I am a ... And who are you?
PIGS: We
are three pigs! I am Nif-Nif. I am Naf-Naf. I am Nuf-Nuf. We like to play!
NIF-NIF: I
have got a car. Let’s play with my car!
ANIMALS:
O.K. With great pleasure!
NAF-NAF: I
have got a doll. Let’s play with my doll!
ANIMALS:
O.K. With great pleasure!
NUF-NUF: I
have got a ship. Let us play with my ship!
ANIMALS:
O.K. With great pleasure!
PIGS: Let’s
play! A SONG “1-2-3 HOP, HOP, HOP”
( Join In
Starter Ex.1, p.6)
PIGS: May
we live in your house?
ANIMALS:
You are very nice! Come in! Let us live together!
A BEAR:
What a beautiful house is it! Nock-nock! Who lives in the house?
ANIMALS: We
do! I am a ... And who are you?
A BEAR: I
am a Bear! I am big! I am very big! I don’t like to play! I don’t like to run!
I don’t like animals! May I live in your house?
ANIMALS:
You are so big! You cannot live in the house!
A BEAR: But
I want!
(the Bear
enters into the house and the animals run out )
CINDERELLA
Participants:
Cinderella, Stepmother, the 1st sister, the 2nd sister, Fairy lady, Prince,
King (or Queen), two heralds, ladies and gentlemen at the ball.
Scene 1
Cinderella
is sewing. Her stepsisters are sitting in the armchairs. Her stepmother came
in. She is excited.
1
herald: Welcome
dear guests to our fairy tale.
Stepmother:
Girls! Girls! Come here! I've got nice news for you! There will
be a ball in the King's palace! The young
prince will be there!
1st
sister:
Great! A ball! A ball in the palace!
2nd
sister:
Very nice! I will dance with Prince.
1st
sister:
No, I will dance with Prince. Cinderella, give me my
mirror!
Cinderella (giving the mirror):
Here you are.
2nd
sister:
Cinderella, give me my new hat and a red rose.
Cinderella (giving the hat and the rose):
Here you are.
Stepmother: And my
new green fan! Where is it?
Cinderella (giving the fan): Here
you are.
1st
sister:
Cinderella! Would you like to go to the ball? Would you like to
see
the palace?
2nd
sister:
Cinderella! Would you like to dance at the ball?
Cinderella: Oh, dear
sisters! Don't laugh at me. I can't go there.
1st
sister:
Of course not. Have you got a nice dress?
2nd
sister:
Have you got new shoes?
Cinderella: No, I
haven't. My dress is old and dirty. My shoes are old, too. I
can't go to the palace.
Stepmother:
Cinderella! You must stay at home and clean the house, do the
washing up, water the flowers and cook the dinner. Don't
forget
to feed ducks, chickens and hens. Girls, are
you ready?
Sisters:
Yes, Mum.
Stepmother:
Let's go, then.
Scene 2
Cinderella
is sweeping the floor and reciting the poem. She is sad.
Cinderella:
One busy housewife to sweep up the floor.
Two busy housewives to polish the door.
Three busy housewives to wash all the socks.
Four busy housewives to wind up the clock.
Five busy housewives to cook the dinner too.
Six busy housewives with nothing left to do.
Suddenly
Fairy lady is coming in.
Fairy
lady:
Good evening, Cinderella! Why are you sad, my dear?
Cinderella (crying):
Dear Fairy lady! I can't go to the palace. My dress is old
and dirty. My shoes are...very old.
Fairy
lady:
Don't cry, my dear. I'll help you and you will go to
the ball.
You will be the most beautiful lady
there.
Cinderella:
But I haven't got a nice dress and new shoes.
Fairy
lady:
Here you are. Here is a white dress and here are
glass shoes
for you.
Cinderella:
They are wonderful! Thank you very much!
Fairy
lady:
Remember, dear Cinderella! You must go away
at 12 o'clock.
At midnight!
Cinderella (running away): Thank you very much! I am so happy!
Good bye!
Fairy
lady:
Don't forget, at 12 o'clock.
At midnight!
Scene 3
At the
ball. There are many ladies and gentlemen and funny clowns, brave supermen.
Prince is dancing with two sisters. The king is talking to a herald. Cinderella
is coming in. She is beautiful. She is smiling.
King:
Who is that nice girl? How beautiful
she is!
Prince:
Can you
dance? May I dance with you?
Cinderella (smiling):
Yes, I can. With great pleasure!
Prince
and Cinderella are dancing and all guests are singing a song "What is your
name?"
All guests:
What is
your name, what is your name? Can you tell me, what is your name? My name is
Alex, my name is Alex. You won't forget it, my dear friend.
How old are
you, how old are you? Can you tell me? How old are you? I am just seven, I am
just seven. And are you older, my dear friend? Where do you live, where do you
live? Can you tell me, where do you live?
I live in
London, sometimes in Oxford, sometimes in Cambridge, my dear friend.
1st
herald: Now,
dear guests! Let's recite poems, sing songs and dance new dances!
2nd
herald: Kind
funny clown's poem "In winter and in summer"!
1st
funny clown
In winter it's cold and snowy,
In summer it's sunny and fine,
In autumn it's cloudy and rainy,
In spring I can jump up to the sky.
1st
herald: Kind
monster's poem "The Whale"!
1st
funny clown: One,
two, three, four, five
Last
month I caught a whale alive.
Six,
seven, eight, nine, ten.
Then
I let it go again!
2st
funny clown: Why did you let it go?
Because it bit my finger so!
What finger did it bite?
The little finger on the right!
2nd
herald: Brave
supermen's poem "The country and the city".
1st funny
clown :
Some people live in the city
where the houses
are very tall.
Some people live in the country where
the houses are
very small.
But in the country where the houses are small
the gardens are
very big.
And in the cities where the houses are tall
there are no
gardens at all.
Ladies
and gentlemen are singing and dancing. Suddenly the clock strikes 12.
Cinderella:
Oh, sorry dear Prince! I must run
away!
I'm sorry but I
have to go. Goodbye!
She is
running away and leaving her shoe.
Scene 4
Cinderella
is laying the table in the living room. Two sisters and the stepmother are
sitting at the table and talking.
1st
sister:
Cinderella, there was a young beautiful lady at the ball.
2nd
sister:
She had a wonderful white dress.
Prince fell in love with her.
Stepmother: But at 12 o'clock she ran away
and lost her glass shoe.
Prince was very sad.
Two
heralds are coming in. They are serious.
1st
herald:
Prince wants to see a
nice girl who was at the
ball yesterday. We must find this beautiful girl.
2nd
herald:
All girls in the
country must try on this shoe.
He
will marry the lady who can put on this glass shoe.
1st
sister (trying
it on): Oh, it's too small for me.
2nd
sister:
Let me try it on!... Oh, it's
too tiny!
2nd
herald (to
Cinderella): Will you try the shoe
on? ?
Stepmother:
Cinderella wasn't at the ball
yesterday.
She stayed at home.
2nd
herald:
But let her try it on.
She puts
it on easily and takes another shoe from her pocket and puts it on too.
Stepmother:
Oh, what's this? Cinderella! I can't believe it.
1st
herald:
Dear Princess! Let's go to the palace.
Prince is waiting for you.
1st and
2nd heralds:
Goodbye, ladies! Good luck!
The
heralds and Cinderella are leaving the room.
King:
Who is that nice girl? How beautiful
she is!
Prince:
Can you
dance? May I dance with you?
Cinderella (smiling):
Yes, I can. With great pleasure!
Prince
and Cinderella are dancing and all guests are singing a song "What is your
name?"
All guests:
What is
your name, what is your name? Can you tell me, what is your name? My name is
Alex, my name is Alex. You won't forget it, my dear friend.
How old are
you, how old are you? Can you tell me? How old are you? I am just seven, I am
just seven. And are you older, my dear friend? Where do you live, where do you
live? Can you tell me, where do you live?
I live in
London, sometimes in Oxford, sometimes in Cambridge, my dear friend.
1st
herald: Now,
dear guests! Let's recite poems, sing songs and dance new dances!
2nd
herald: Kind
funny clown's poem "In winter and in summer"!
1st
funny clown
In winter it's cold and snowy,
In summer it's sunny and fine,
In autumn it's cloudy and rainy,
In spring I can jump up to the sky.
1st
herald: Kind
monster's poem "The Whale"!
1st
funny clown: One,
two, three, four, five
Last
month I caught a whale alive.
Six,
seven, eight, nine, ten.
Then
I let it go again!
2st
funny clown: Why did you let it go?
Because it bit my finger so!
What finger did it bite?
The little finger on the right!
2nd
herald: Brave
supermen's poem "The country and the city".
1st funny
clown :
Some people live in the city
where the houses
are very tall.
Some people live in the country where
the houses are
very small.
But in the country where the houses are small
the gardens are
very big.
And in the cities where the houses are tall
there are no
gardens at all.
Ladies
and gentlemen are singing and dancing. Suddenly the clock strikes 12.
Cinderella:
Oh, sorry dear Prince! I must run
away!
I'm sorry but I
have to go. Goodbye!
She is
running away and leaving her shoe.
Scene 4
Cinderella
is laying the table in the living room. Two sisters and the stepmother are
sitting at the table and talking.
1st
sister:
Cinderella, there was a young beautiful lady at the ball.
2nd
sister:
She had a wonderful white dress.
Prince fell in love with her.
Stepmother: But at 12 o'clock she ran away
and lost her glass shoe.
Prince was very sad.
Two
heralds are coming in. They are serious.
1st
herald:
Prince wants to see a
nice girl who was at the
ball yesterday. We must find this beautiful girl.
2nd
herald:
All girls in the
country must try on this shoe.
He
will marry the lady who can put on this glass shoe.
1st
sister (trying
it on): Oh, it's too small for me.
2nd
sister:
Let me try it on!... Oh, it's
too tiny!
2nd
herald (to
Cinderella): Will you try the shoe
on? ?
Stepmother:
Cinderella wasn't at the ball
yesterday.
She stayed at home.
2nd
herald:
But let her try it on.
She puts
it on easily and takes another shoe from her pocket and puts it on too.
Stepmother:
Oh, what's this? Cinderella! I can't believe it.
1st
herald:
Dear Princess! Let's go to the palace.
Prince is waiting for you.
1st and
2nd heralds:
Goodbye, ladies! Good luck!
The
heralds and Cinderella are leaving the room.
I still remember all great performances of your students and hope this year our students will also stage a new musical. Let success attend you!!!!!
ВідповістиВидалитиThanks, Irene! I do appreciate your opinion.
ВідповістиВидалитиThanks, Irene! I do appreciate your opinion.
ВідповістиВидалити